"They include the dates."

Traducere:Ei includ datele.

acum 3 ani

20 de comentarii


CarmenDinu01
CarmenDinu01

Lipsește litera" t" din răspuns: "Ei includ înâlnirile.", prin urmare răspunsul corect e considerat greșit!

acum 2 ani

MANIDORO

Fix it

acum 2 ani

Alina869222

Lipsește litera" t" din răspuns: "Ei includ înâlnirile.", prin urmare răspunsul corect e considerat greșit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

acum 2 ani

LeoZainesc

Ei includ dăţile?

acum 2 ani

GheorgheHo4

intanlirile

acum 1 an

mincule_mariana

date este plural de la datum. nu exista dates!!!!!

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Peste tot in curs se foloseste doar prima varianta (date-dates), care se refera la date calendaristice, nu la date (fapte) matematice (unde ar fi mers datum-data).

acum 3 ani

MANIDORO

înâlnirile is wrong

acum 2 ani

Carol766402

E gresit

acum 1 an

Magdutz

"date" are si sensul de intalnire, de ce nu este cosiderat corect?

acum 1 an

Andi550738

Eu i-am dat pe include si mi-a spus ca inseamna ori includ ori contin. Eu am bagat co tin si imi spune ca e gresit. :(

acum 1 an

mirceaboro1

Pentru un e !

acum 2 ani

taniancu

De ce nu e corect Ele contin datele?

acum 3 ani

SebastianMolin

"contin" = "contain"... in acest curs incercam sa folosim cea mai potrivita traducere. Deci daca scria...
"They contain the dates" traducerea putea sa fie "Ei/Ele contin datele"
Dar scrie "include" - deci folosim "includ". Sper ca intelegi -SM

acum 3 ani

taniancu

Mi se pare mai potrivit contin, cata vreme mi se da sa aleg intre contin si includ. Deci argumentul tau nu e convingator.

acum 3 ani

SebastianMolin

Eu cand dau click peste "include", apare doar "includ" deci nu inteleg ce spui la "cata vreme mi se da sa aleg intre..."

acum 3 ani

taniancu

In lectia in care apare cuvantul "include",pentru prima data, colorat in portocaliu, ca fiind in cuvant nou, apar mai multe variante de traducere a cuvantului

acum 3 ani

SebastianMolin

La mine nu e asa... nici pe pagina de constructie nu apar mai multe variante decat "Incud".

acum 3 ani

TeoMadalina

"a contine" inseamna un cotinut de date deja existent, pe cand "a include", inseamna mai degraba, a adauga niste date la ceva deja existent. Ex: datele sunt continute in raport; datele sunt incluse (adaugate) in raport. Deci daca verbul e "include" nu il traduci cu "contine". parerea mea ;)

cu 1 lună în urmă

StiweDeveloper

Includ datele - la mine zice cai corect

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.