1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "What do you sell?"

"What do you sell?"

Traducere:Ce vinzi tu?

February 7, 2015

7 comentarii


sebastianmolin

Adaugat, multumesc! :)


amadeus547650

Am raspuns corect!!!!!


LunaBarcelona

"Roboata " asta vorbeste tare rău, de abia se intelege!!


GiuliaStef10

Ups, am uitat cum se scria sell. Am scris sale. Ce inseamna sale? Vanzare? Stiu ca e tot in legatura cu sell, dar nu e verbul ci...Substantivul? Imi puteti raspunde, va rog? Multumesc!


BenYoung84

Da, sale = vânzare


Dani653004

Dificil de inteles engleza roboțicii(sell)

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.