Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Where are they exactly?"

Çeviri:Onlar tam olarak neredeler?

3 yıl önce

16 Yorum


abdyildiz

Neredeler tam olarak' yazdım kabul etmedi :)

3 yıl önce

selmaneee

bendede aynısı oldu bizde gizli özne diye bişey var

2 yıl önce

gl1231

Ben yazdim kabul etti

2 yıl önce

MissGRANGE1

Kesin olarak tam olarak aynı anlamda niye kabul etmiyorsunuz

3 yıl önce

MustafaYld745709

Kesin olarak

3 yıl önce

nesename

Türkçe'de "tam olarak" ile" "kesin olarak" arasında fark yoktur. Bu tür bazı kelimeler daha önce de farklı gösterildi. Bu durumda Türkçenin zenginliği kısıtlanıyor kanısındayım.

2 yıl önce

Arda_Gozutok

Onlar aslında nerede. Kabul edilmelidir.

3 yıl önce

mojdayn

Konuşmanın gelişiminde yersiz olur ama tam yerine kesin diye çevirebilirsin en fazla

3 yıl önce

MuratYnn

onlar kesin olarak nerede? yazınca kabul etmedi

3 yıl önce

neoramax

"neredeler tam olarak?" <= Kabul etmedi :(

2 yıl önce

yasaralp2005

arkadaşlar exactly kelimesi tam olarak ya da kesinlikle anlamına gelebilir çok saçma olmuş yani

9 ay önce

SonGamerZL

Açık adres neresi :D yazsam

1 yıl önce

FuckirAdam

Sesli soruda sıkıntı var

1 yıl önce

soulmasher

kesin olarak dedim bende kabul etmedi

8 ay önce

Tunabey_20
Tunabey_20

Kesin anlamı da var,tam olarak ne yazdığını yazar mısın?

8 ay önce

Tunabey_20
Tunabey_20

.

8 ay önce