Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Where are they exactly?"

Çeviri:Onlar tam olarak neredeler?

0
3 yıl önce

16 Yorum


MissGRANGE1

Kesin olarak tam olarak aynı anlamda niye kabul etmiyorsunuz

6
Cevap ver3 yıl önce

abdyildiz

Neredeler tam olarak' yazdım kabul etmedi :)

5
Cevap ver3 yıl önce

selmaneee

bendede aynısı oldu bizde gizli özne diye bişey var

2
Cevap ver2 yıl önce

gl1231

Ben yazdim kabul etti

0
Cevap ver2 yıl önce

MustafaYld745709

Kesin olarak

4
Cevap ver3 yıl önce

nesename

Türkçe'de "tam olarak" ile" "kesin olarak" arasında fark yoktur. Bu tür bazı kelimeler daha önce de farklı gösterildi. Bu durumda Türkçenin zenginliği kısıtlanıyor kanısındayım.

3
Cevap ver12 yıl önce

Arda_Gozutok

Onlar aslında nerede. Kabul edilmelidir.

2
Cevap ver3 yıl önce

mojdayn

Konuşmanın gelişiminde yersiz olur ama tam yerine kesin diye çevirebilirsin en fazla

0
Cevap ver2 yıl önce

MuratYnn

onlar kesin olarak nerede? yazınca kabul etmedi

2
Cevap ver2 yıl önce

neoramax

"neredeler tam olarak?" <= Kabul etmedi :(

1
Cevap ver1 yıl önce

yasaralp2005

arkadaşlar exactly kelimesi tam olarak ya da kesinlikle anlamına gelebilir çok saçma olmuş yani

1
Cevap ver6 ay önce

SonGamerZL

Açık adres neresi :D yazsam

0
Cevap ver1 yıl önce

FuckirAdam

Sesli soruda sıkıntı var

0
Cevap ver10 ay önce

soulmasher

kesin olarak dedim bende kabul etmedi

0
Cevap ver6 ay önce

Tunabey_20
Tunabey_20

Kesin anlamı da var,tam olarak ne yazdığını yazar mısın?

0
Cevap ver6 ay önce

Tunabey_20
Tunabey_20

.

0
Cevap ver6 ay önce