1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Tell her that we love her."

"Tell her that we love her."

Переклад:Скажи їй, що ми любимо її.

February 7, 2015

21 коментар


Anya.St

Чому "Розкажи їй що ми її любимо" не правильно ?


Nnana9.

З маленької букви розкажи


Iwan_Lviv

Якщо це теперішній час і наказова форма то мало би бути "Кажи їй..." або "Говори їй..." . "Скажи" - передбачає майбутню дію.


Fb8U1

Я почитав дещо про наказовий спосіб дієслова, ввівши в Гуглі Наказовий спосіб дієслова. Ось Вікіпедія прямо вказує, що наказовий спосіб не має часових форм: https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Наказовий_спосіб.

Якщо хтось захоче поставити мінус (в іншому моєму коментарі хтось висловив незгоду таким чином), спочатку почитайте, а потім думайте, кому Ви ставите мінус: мені, чи собі.


sashaxdd

чим відрізняється what і that


Fb8U1

Слова that i what багатозначні, як і більшість слів. Вони можуть бути навіть різними частинами мови. При користуванні словником звертайте увагу на скорочені примітки, значення яких описане на початку, або в кінці словника. У цьому випадку Вас збиває з пантелику переклад "що", притаманний обом словам, як один із можливих варіантів. That може бути вказівним займенником (pron) Той, прислівником (adv), сполучником (cj) Що, Щоб. What може бути питальним або відносним займенником, у тому числі Що. Яке саме слово взяти для перекладу, визначає контекст. Це речення складне. Tell her та we love her. Їх об'єднує сполучник Що, а сполучником може бути that, і ні в якому разі не what. Ось чому читати словник треба неспішно, звертаючи увагу на деталі і примітки.


7bJv15

Це різні речі


AlexSidachev

Це не одне і теж, любити і кохати? :)


Fb8U1

"Любити" має ширше застосування. Любити можна людей, істот, предмети, явища і ін. "Кохати" - вживається переважно щодо стосунків між чоловіком і жінкою. У цьому реченні йдеться про кількох осіб, тому доречніше "ми любимо її".


K7Pa4

Немає букви іі пишу і невірно що робити


Fb8U1

Затримайте палець на літері "і", тоді замість "і" введеться "ї".


xynZ6

Не знал спасибо


Vasil962888

Чому не Say her


Fb8U1

Якщо говорять Комусь (her), то вживають tell. Почитайте тут: http://staff.washington.edu/marynell/grammar/tellsay.html


HQns

"Перекажіть їй" теж має бути прийняте


Oksana898549

В моій клавіатурі нeмає букви і з двома крапочками.приймайтe правильну відповідь з одруками


Fb8U1

Затримайте палець на літері " і ", тоді замість " і " введеться " ї ".


DmitriyBen

Вже 10*15 вправ підряд одні й ті самі завдання та слова. Чому немає ускладнення ?!!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати