"Bye."

Překlad:Nashle.

February 7, 2015

20 komentářů


LukasNosek

Nashle nechapu proc je blbe?


Nemesis_NaR

To je vcelku jednoduché - neuznáváme, protože to je hovorový výraz


jgstcd

Asi o tom budeme muset uvazovat, protoze "bye" je take hovorove.


MirkaEberlov

JO? A proč je to v hlavním překladu?! :-D


karolinka702773

Mezera by se měla brát jako překlik.


Nemesis_NaR

Vyhodnocuje to počítač a holt občas překlep rozeznat neumí (obzvlášt u krátkých slov a když překlepem vznikne jiné, existující, slovo).


eva636754

Nashledanou se píše dohromady a ne Na shledanou


TomasFisar

Slysim baj. To muze byt bye ale i buy


Nemesis_NaR

Máte pravdu. Cvičení typu "Napiš co slyšíš" by se mělo raději zakázat...


janpospil7

BYE je loučení, i když to zní v češtině stejně(ahoj)


Ema12311

To je zle na schledanou je Goodbay


arlotatiko

Bye je výraz pro ahoj. Good bye je výraz pro Na shledanou.


MirkaEberlov

Ahoj je "HI" a prošlo mi to i tady, heč! :-)


AdamHepner1

Ale bye znamená Čau


cera158797

Bylo to dobře a přitom špatně


Petr996905

Nechce mi to uznat nashle ani nashledanou asi musí být čůs :-)


LeopoldNov

Přeložím nashle a vyskočí chyba s opravou na slovo nashle


MirkaEberlov

Právě! Bylo to podtrženo! Zkopírovala jsem, ale podtržení zmizelo. Moc vtipné :-)


MirkaEberlov

Nashle. Takže oficiální překlad se Duolingu nelíbí?! Copak by tam tedy mělo být???

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.