Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Bye."

Překlad:Nashle.

před 3 roky

18 komentářů


LukasNosek

Nashle nechapu proc je blbe?

před 3 roky

Nemesis_NaR

To je vcelku jednoduché - neuznáváme, protože to je hovorový výraz

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Asi o tom budeme muset uvazovat, protoze "bye" je take hovorove.

před 3 roky

karolinka702773

Mezera by se měla brát jako překlik.

před 3 roky

Nemesis_NaR

Vyhodnocuje to počítač a holt občas překlep rozeznat neumí (obzvlášt u krátkých slov a když překlepem vznikne jiné, existující, slovo).

před 3 roky

eva636754

Nashledanou se píše dohromady a ne Na shledanou

před 2 roky

Nemesis_NaR

Nikoliv, správně je to pouze odděleně: http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=na+shledanou

před 2 roky

TomasFisar

Slysim baj. To muze byt bye ale i buy

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Máte pravdu. Cvičení typu "Napiš co slyšíš" by se mělo raději zakázat...

před 1 rokem

janpospil7

BYE je loučení, i když to zní v češtině stejně(ahoj)

před 1 rokem

Ema12311

To je zle na schledanou je Goodbay

před 1 rokem

arlotatiko

Bye je výraz pro ahoj. Good bye je výraz pro Na shledanou.

před 1 rokem

AdamHepner1

Ale bye znamená Čau

před 9 měsíci

cera158797

Bylo to dobře a přitom špatně

před 3 měsíci

tenhobi
tenhobi

Co možnost "Měj se" ?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

co kdybychom prekladali 'red' jako 'modra'? Je to taky barva.

před 3 roky

tenhobi
tenhobi

Jasné, ale "red" a "blue" si jsou podobna jen tím, že jsou to barvy. Kdežto výrazy "Měj se" a "sbohem" jsou dle mého tzv. neúplná synonyma...

Pokud si ku příkladu dáš do překladače (google) "měj se", vypadne ti jako jedna z možností také právě "bye".

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Neúplná synonyma máme přijímat jen v případech absence přímého překladu. A překladač gúglu tady moc váhy nemá. Příště prosím http://goo.gl/GIdcJa

před 3 roky