"Bye."

Překlad:Nashle.

před 3 roky

20 komentářů


LukasNosek

Nashle nechapu proc je blbe?

před 3 roky

Nemesis_NaR

To je vcelku jednoduché - neuznáváme, protože to je hovorový výraz

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Asi o tom budeme muset uvazovat, protoze "bye" je take hovorove.

před 3 roky

MirkaEberlov

JO? A proč je to v hlavním překladu?! :-D

před 1 týdnem

karolinka702773

Mezera by se měla brát jako překlik.

před 3 roky

Nemesis_NaR

Vyhodnocuje to počítač a holt občas překlep rozeznat neumí (obzvlášt u krátkých slov a když překlepem vznikne jiné, existující, slovo).

před 3 roky

eva636754

Nashledanou se píše dohromady a ne Na shledanou

před 2 roky

Nemesis_NaR

Nikoliv, správně je to pouze odděleně: http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=na+shledanou

před 2 roky

TomasFisar

Slysim baj. To muze byt bye ale i buy

před 2 roky

Nemesis_NaR

Máte pravdu. Cvičení typu "Napiš co slyšíš" by se mělo raději zakázat...

před 1 rokem

janpospil7

BYE je loučení, i když to zní v češtině stejně(ahoj)

před 2 roky

Ema12311

To je zle na schledanou je Goodbay

před 1 rokem

arlotatiko

Bye je výraz pro ahoj. Good bye je výraz pro Na shledanou.

před 1 rokem

MirkaEberlov

Ahoj je "HI" a prošlo mi to i tady, heč! :-)

před 1 týdnem

AdamHepner1

Ale bye znamená Čau

před 1 rokem

cera158797

Bylo to dobře a přitom špatně

před 7 měsíci

Petr996905

Nechce mi to uznat nashle ani nashledanou asi musí být čůs :-)

před 3 měsíci

LeopoldNov

Přeložím nashle a vyskočí chyba s opravou na slovo nashle

před 3 měsíci

MirkaEberlov

Právě! Bylo to podtrženo! Zkopírovala jsem, ale podtržení zmizelo. Moc vtipné :-)

před 1 týdnem

MirkaEberlov

Nashle. Takže oficiální překlad se Duolingu nelíbí?! Copak by tam tedy mělo být???

před 1 týdnem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.