"You had taken my place."

Çeviri:Sen benim yerimi almıştın.

3 yıl önce

14 Yorum


has.durmaz

Place aynı zamanda ev ve mekan anlamına da geliyor. Rapor ettim

3 yıl önce

mburak07

Yaaa bu ''take '' in cok anlami var bir turlu ogrenemedim!

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Öyle gerçekten! take / get/ have fiilleri joker gibi, pek çok anlama gelecek şekilde kullanılıyor. Örneğin:

2) Birini bir yere götürmek

• I took my son to school.
=Oğlumu okula götürdüm/bıraktım.
• Take me to the candy shop. (50 Cent şarkısı)
=Beni şeker dükkanına götür.

3) Yanına almak/yanında götürmek

• You should take an umbrella with you.
=Yanına bir şemsiye almalısın)

4) İlaç almak/içmek (to take medicine)

• I took a lot of asprin for my headache.
=Baş ağrım için bir sürü asprin aldım/içtim.

5) Vasıta belirtirken (daha çok toplu taşıma için)

• I always take the bus to work.
=İşe her zaman otobüsle giderim.
• Why didn’t you take a taxi?
=Neden bir taksiye binmedin?

6) Sınava girmek; ders/kurs almak

• Did you take the TOEFL exam?
=TOEFL sınavına girdin mi?
• I’m taking a yoga class.
=Yoga kursuna gidiyorum.

7) Zaman almak

How long does it take to walk to the city center?
=Şehir merkezine yürümek ne kadar vakit alır?

8) Kendine iyi bak! /Goodbye

Take care!

2 yıl önce

Turanturki
10 ay önce

cemhakan1

Yerimi almıştın, oturdugun, durdugun yer anlamında mi? aynı zamanda mesela oyunda bir başkasının yerini almak-onun yerine oynamak gibi bir anlama da karşılık gelir mi?

3 yıl önce

aleynalper

Hani satın almak anlaminda kullanilmazdi ,take icin the gibi açıklama yapabilir misiniz Selcen hanım teşekkürler

3 yıl önce

RorschachsVoice

"Benim yerimi sen almıştın" nasıl kabul edilmez?

2 yıl önce

tmr-szr

"Yerimi kapmıştın." yazdım kabul etmedi.

3 yıl önce

azmi19

'yerimi sen almıştın ' yanıtı niçin yanlış ?

2 yıl önce

Sinanatak

Sen benim yerime götürmüştün olamaz mi?

2 yıl önce

Emirelik3

"Benim yerimi sen almıştın" kabul etmedi. Belliki bu ekranın arkasında külyutmaz biri var nokta virgül hesabı tutuyor :)

2 yıl önce

Emirelik3

Dikkatimi çekti İnci hanım birçok sorunun yorum bölümünde şu anda olduğu gibi sizin açıklayıcı bilgilerinizi görüyorum hoşuma gitti teşekkürler...

2 yıl önce

mehmet786441

Benim yerimi almistiniz

1 yıl önce

salihyil1

Seni evime götürmüştüm neden olmaz

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.