1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Laptele are multe beneficii."

"Laptele are multe beneficii."

Traducere:Milk has many benefits.

February 8, 2015

14 comentarii


Bianca-K1

De ce nu merge si varianta " the milk has many benefits"?


nunutotu

Pentru că nu zice de un anumit lapte, zice de orice lapte din lume, nu de un lapte pe care îl vezi acum in fața ochilor.


eugentrofi

De unde stii ca e lapte in general?


IonBadea4

...e vorba de context,iar aici nu apare nimic altceva....deci trebuie considerat ca fiind o generalitate


Mia524543

Nu cred in explicatie; eu cred ca nu stiu unele substantive care in engleza au o sg. forma( ex. fish) singular- plural


Alexandraair

Aceeasi intrebare o am si eu.....


MirceaBurdusa

Versiunea cu "the milk" ar trebui să fie marcată ca fiind corectă.


wetali

va rugam sa corectati...!!!


FlowerMay2

Si eu nu sunt sigura daca si "The milk" este corect, dar cred ca atunci cand spunem "Milk is..." , se vorbeste despre lapte la nivel general. (alt exemplu: Water is boiling at 100 degrees - un fapt general despre apa) Daca ar fi "The milk" atunci s-ar vorbi despre un anumit tip de lapte. (Alt exemplu: "The water is boiling" - ma refer la doar apa din oala).


Sofia511139

Laptele este cu articol hotarat."the milk".


rodica50

cuvintul laptele in limba romana este articulat


LGvPts

Laptele = the milk

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.