"Nevstupujte do vody."

Překlad:Do not enter the water.

February 8, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Jirina19291931

Odpoví nám někdo proč "the water"?


Jirina19291931

Odpovím si sama: prý to bývá napsané někde na tabuli u vody, z čehož vyplývá, abychom nevstpovali do této určité vody. Budu ráda, když mi to někdo potvrdí.


Danka537294

Správně jste odpověděla. Také jsem si to tak vysvětlila, že to bude konkrétní voda(trebaŠance-pitná voda)a poblíž se nachází třeba bazén, kam můžeme vlézt.


Johana84594

Já to taky potvrzuji (i když nejsem žádná kapacita).


Bugina

Proč tady není předložka "in" the water? Není to výtka jen dotaz. Ucim se a nevím. Díky.


kacenka9

Protoze slovo "enter' v pripade lokalit jiz obsahuje to 'do'. Ono v cestine tam to 'do' je skoro navic. "Vstoupil jsem". Je zcela jasne, ze jsem vstoupil do neceho (domu, vody), jinak se ani slovo vstoupil pouzit neda. Anglictina tam to 'do' navic nedava. Tedy 'Vstupuji do domu' - I enter the house.

Spojeni 'enter into' se pouziva napriklad pro vstup do smluvniho vztahu. Nebo pro vstup do valky - USA enters into the war with Iraq.


Jindra339045

U water člen, proč?


Johana84594

Kdyby tam nebyl člen, zakazoval by se vám i vstup do vany. (Máte kožní nemoc, takže nelezte do vody.) Zákaz na ceduli se týká nějaké konkrétní vody, buď by vám uškodila, nebo byste uškodil vy jí. Nebo jen proto, že je to soukromý majetek.


Marta680541

do not enter into the water - prečo nie?


nueby

Podívejte se, jak vzácně se to "into" v praxi přidává.

Pokud tedy člověk není cizinec, co do angličtiny tlačí prvky svého mateřského jazyka.


RudlaS

Protože 'into' je už obsaženo ve slovesu 'enter'

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.