Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Resimde noktalar var."

Çeviri:There are dots in the painting.

3 yıl önce

18 Yorum


HakanAslan5

dot ile point arasındaki fark nedir?

3 yıl önce

Emma-lee93

Dot= Birine e-mail adresini verirken .com kısmı için nokta anlamına gelebilir veya "polka dots" olarak kullanılabilir puantiye demek için ya da kısaca bir yuvarlak çizip içini kaleminle doldurduğunu düşün bu dot. Point= Sivri bir şeyin ucu demek. Örneğin "point of a knife" derken bıçağın ucu :)

3 yıl önce

ergunfb

bu noktaya geldiğimizde gibi cümlelerde de point kullanılır ;)

3 yıl önce

Emma-lee93

Evet çok örneği var :) http://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english/point_1 (1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 11, 13 sık kullanılanlar)

3 yıl önce

Fatma478692

Spot olmaz mıydı

3 yıl önce

Emma-lee93

Spot nokta değil de daha çok leke anlamı taşıyor. O yüzden olmaz.

3 yıl önce

Fatma478692

Hmm anladım çok teşekkür ederim :-) sayın emma-lee93

3 yıl önce

Emma-lee93

Rica ederim :)

3 yıl önce

ahmrt

On the eklenmeli sonra dan resmin uzerine bisey dokulmus olabilir hem tuerkcede resmin uzerinde noktalar var denir hic te tuaf kacmaz

2 yıl önce

xblackbrainx

In veya on kullanılacağını nasıl bilebiliriz çünkü ben on the painting dedim

3 yıl önce

Emma-lee93

Aslında anlamda biraz farklılık oluyor :) yani in the painting dendiğinde resmi yapan kişinin yaparken bilerek resme noktalar koyması demekken "on the painting" dersen sanki resme sonradan bir şeyler falan dökülmüş de üzerinde nokta nokta iz kalmış gibi. Bu bir ayrıntı ama, sen şöyle düşün "resmin üzerinde noktalar var" demeyiz Türkçe'de "resimde noktalar var" deriz (içinde ve üzerinde anlam farkı var, biri saçma oluyor).

3 yıl önce

Fatma478692

Sayin emma lee93 siz ingilizce öğretmeni misiniz :-)

3 yıl önce

Emma-lee93

Hayır değilim ;)

3 yıl önce

Fatma478692

Bence olmalısınız :-) ben ingilizce öğretmeni olmak istiyorum InşaAllah

3 yıl önce

hseyingndz10

the image neden olmuyor ?

1 yıl önce

darthrevan82

Picture niye olmuyor. Ayrıca noktalar yazan kısmın üzerine gelince points çıkıyor.

1 yıl önce

Ahmet89903

points on the picture

1 yıl önce

Pnar850310

Photo ya da photography neden olmuyor?

9 ay önce