1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "I have an average kitchen."

"I have an average kitchen."

Tłumaczenie:Mam przeciętną kuchnię.

February 8, 2015

13 komentarzy


MariuszMic2

A co to ma wspólnego z liczbami?


WarsawWill

Jest jak Duolingo działa. "Widzi" słowo "average" w zdanie z "number", np "the average number of goals" a potem szuka inne zdanie z tym samym słowem. Czasami nawet znaczenie jest inne.

Co najmnie myślę, że działa w takim sposobie.


WioletaS3

moim zdaniem to znaczy : "mam przecietną kuchnię"


candy.duo

W tym kontekście zwyczajny i przeciętny znaczy to samo


alexandra299760

Ciekawe co ma kuchnia do liczb XD????


Yola448704

WarsawWill chciał to wytłumaczyć, ale widać, trochę trudno Go zrozumieć.
Duolingo wprowadzając nowe słowo, pokazuje też jego inne znaczenia.

Trzeba trochę uruchomić wyobraźnię: raz słowo "average" pojawia się jako "average number", czyli średnia arytmetyczna, a innym razem może to być "average kitchen" czyli średnia, przeciętna, zwykła, zwyczajna kuchnia.

Inny przykład w tej lekcji: "meter", może to być metr albo licznik (np. gazowy).


Ewa978392

To jest logiczne wytłumaczenie


MisiaczeQ_LOVE

Co to zdanie tu robi!?


Aleksandra439610

Moim zdaniem to było dobrze

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij