Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I have an average kitchen."

Tłumaczenie:Mam zwyczajną kuchnię.

3 lata temu

12 komentarzy


WioletaS3

moim zdaniem to znaczy : "mam przecietną kuchnię"

3 lata temu

MariuszMic2

A co to ma wspólnego z liczbami?

2 lata temu

Klapaucius4

Dokladnie ;)

2 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Jest jak Duolingo działa. "Widzi" słowo "average" w zdanie z "number", np "the average number of goals" a potem szuka inne zdanie z tym samym słowem. Czasami nawet znaczenie jest inne.

Co najmnie myślę, że działa w takim sposobie.

2 lata temu

Yola448704

Your written Polish is pretty bad here. I would suggest
some serious corrections, because above comment is
not helpful at all.

1 rok temu

WarsawWill
WarsawWill

Thanks for the advice but I think I shall just let it stand, warts and all. Incidentally, from my experience as an English teacher, I find that friendly constructive correction and a bit of encouragement tend to work rather better than negative put-downs.

1 rok temu

Yola448704

Dear WarsawWill, my remark referred to your post only and its inability to help others. I did not intend to offend or discourage you from further learning. Your good intentions are very clear but your written expression is not. I believe that your note in English would have been much more helpful, for a change. : )

1 rok temu

candy.duo

W tym kontekście zwyczajny i przeciętny znaczy to samo

3 lata temu

MisiaczeQ_LOVE

Co to zdanie tu robi!?

2 lata temu

alexandra299760

Ciekawe co ma kuchnia do liczb XD????

1 rok temu

Yola448704

Alexandra299760, WarsawWill chciał to powyżej wytłumaczyć, ale widać, trudno Go zrozumieć...Chodzi o to, że Duolingo wprowadzając nowe słowo, pokazuje też jego inne znaczenia. Trzeba trochę uruchomić wyobraźnię: raz było "average number" jako średnia arytmetyczna,
a drugim razem może być "average kitchen" jako średnia kuchnia, przeciętna, zwykła, zwyczajna, typowa. Albo inny przykład w tej lekcji: "meter", może to być metr albo licznik (np. gazowy).

1 rok temu

Aleksandra439610

Moim zdaniem to było dobrze

10 miesięcy temu