Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I have an average kitchen."

Tłumaczenie:Mam zwyczajną kuchnię.

0
3 lata temu

7 komentarzy


WioletaS3

moim zdaniem to znaczy : "mam przecietną kuchnię"

7
Odpowiedz3 lata temu

MariuszMic2

A co to ma wspólnego z liczbami?

6
Odpowiedz2 lata temu

Klapaucius4

Dokladnie ;)

0
Odpowiedz2 lata temu

candy.duo

W tym kontekście zwyczajny i przeciętny znaczy to samo

4
Odpowiedz3 lata temu

MisiaczeQ_LOVE

Co to zdanie tu robi!?

2
Odpowiedz1 rok temu

alexandra299760

Ciekawe co ma kuchnia do liczb XD????

2
Odpowiedz1 rok temu

Yola448704
Yola448704

Alexandra299760, WarsawWill chciał to powyżej wytłumaczyć, ale widać, trudno Go zrozumieć...Chodzi o to, że Duolingo wprowadzając nowe słowo, pokazuje też jego inne znaczenia. Trzeba trochę uruchomić wyobraźnię: raz było "average number" jako średnia arytmetyczna,
a drugim razem może być "average kitchen" jako średnia kuchnia, przeciętna, zwykła, zwyczajna, typowa. Albo inny przykład w tej lekcji: "meter", może to być metr albo licznik (np. gazowy).

4
Odpowiedz10 miesięcy temu