1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I am going to see the doctor…

"I am going to see the doctor."

Traducere:Eu am de gând să mă duc la doctor.

February 8, 2015

21 de comentarii


b0yanu

am de gand sa vad doctorul

February 8, 2015

gustawsohn

Cum spunea cineva mai inainte (parca "menumorut"{?!} ), traducerea ta este "literara", iar cea de sus..."laterala" (stil DL).

March 22, 2015

aiciangela

Nu ar fi trebuit sa fie the acolo nu the doctor ci a doctor

May 24, 2015

NateMachpash

Eu voi vedea doctorul este corect

April 26, 2015

DanaRus

"Eu am de gand sa merg la doctor" de ce nu ar fi corect?

April 22, 2016

LidiaG2

Mi-a placut comentariul lui gustawsohn.

March 29, 2015

mihainarciss

Ar trebui corectat daca tot vi se atrage atentia. In loc de the doctor puneti a doctor . Va mulțumesc.

July 15, 2015

maminutzi

Parca "see " e "a vedea" Si atunci nu ar trebui schimbat in " eu am de gand sa vad doctorul" sa schimbat verbul " see " cu "go" si "the" cu "a".

August 12, 2015

nicolae57

Noi românii spunem: merg la doctor; -mai puțin „mă duc” pentru că cei care se „duc ”, nu se mai întorc.

January 15, 2017

loredana660947

Nu e bine the doctor e doctorul si a doctor e un doctor

January 15, 2017

-Andrei-

Nu-s de acord cu traducerea lui "I am going to" cu "Am de gând să" sau "Intenționez să". Când spui "Voi merge" e ca o promisiune, pe cănd expresiile "Intenționez să merg" sau "Am de gând să merg" arată doar intenția și nimic mai mult. De exemplu "Voi merge la dentist" poate (nu daca asta nu-i in regim de urgență) arata că exita o programare, că e stabilita aceasta vizită, că e cumva sigură. Poți sa zici "Intenționez sa merg la doctor" inainte de a avea o programare și fară a suna ca o promisiune, sau că aceasta vizită se va face in viitorul apropiat. În afara de "I intend to", "Intenționez" e mai apropiat de "I will".

September 25, 2017

mia.bonea

Pt .mircea.com E adevarat .Dar e necesar ca unii din societate sa faca diferenta intre bine si rau.

March 15, 2016

isacfanel

Medic ce are?

March 12, 2017

Briana317050

La mine s a auzit: I am going to see a doctor ,nu the doctor ...

July 15, 2017

geominerali

eu cred ca e corect: 1) cand spun ca "am de gand sa vad un doctor" este oarecum sinonim cu expresia din limba romana "trebuie sa ma vada un doctor", ceea ce inseamna ca am ceva probleme de sanatate. Vreau sa vad doctorul nu pentru ca imi place de el ci pentru ca am nevoie de serviciile sale. 2) "the doctor "indica faptul ca m-am hotarat la care doctor ma voi prezenta.

October 25, 2017

Vasile307217

Eu am de gând să mă duc la medic De ce nu e corect ?

April 18, 2018

Geo636114

When you say "see a doctor", it is usually in the context of a plan but no specific location or (possibly) doctor. "I have been having headaches and need to see a doctor." (But no appointment made yet)

But when you say "go to the doctor", it usually implies that you have an appointment to see one. "I have to leave work at 2:00 to go to the doctor." (You have an appointment)

April 19, 2018

john255381

Eu am de gand sa vad doctorul. tradus cuvant cu cuvant.

August 19, 2018

iolanda681342

De ce:"to see"-și nu :"to go"??

August 22, 2018

Costy410723

Doctor, medic sunt sinonime? Aici nu sunt...

November 2, 2018

iolanda681342

Am raspuns cu "medic" și e gresit-trebuie doctor.Oare medic nu e sinonim cu doctor??

March 6, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.