Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Cine sunt eu?"

Traducere:Who am I?

0
acum 3 ani

6 comentarii


IgnatDaniela

Nu e corect si " Who I am " ?

2
Răspundeacum 3 ani

MirunaDasc

Si eu am raspuns la fel ...

0
Răspundecu 8 luni în urmă

OpreaLiviu

Ba da! E gresit la ei!

1
Răspundeacum 3 ani

nenea_titi

Nu, este chiar corect la ei. Este forma interogativă unde verbul se pune înaintea substantivului.

0
Răspundecu 8 luni în urmă

luciagreenf

Flw

0
Răspundeacum 1 an

nenea_titi

La forma interogativă, verbul se pune înaintea substantivului. Deci este corect la ei.

0
Răspundecu 8 luni în urmă