"Cine sunt eu?"

Traducere:Who am I?

acum 3 ani

7 comentarii


IgnatDaniela

Nu e corect si " Who I am " ?

acum 3 ani

MirunaDasc

Si eu am raspuns la fel ...

acum 1 an

OpreaLiviu

Ba da! E gresit la ei!

acum 3 ani

nenea_titi

Nu, este chiar corect la ei. Este forma interogativă unde verbul se pune înaintea substantivului.

acum 1 an

luciagreenf

Flw

acum 2 ani

nenea_titi

La forma interogativă, verbul se pune înaintea substantivului. Deci este corect la ei.

acum 1 an

Ingrid198626

Multumesc ca si eu am scris " Who I am

cu 1 lună în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.