Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Cine sunt eu?"

Traducere:Who am I?

acum 3 ani

6 comentarii


IgnatDaniela

Nu e corect si " Who I am " ?

acum 3 ani

MirunaDasc

Si eu am raspuns la fel ...

cu 10 luni în urmă

OpreaLiviu

Ba da! E gresit la ei!

acum 3 ani

nenea_titi

Nu, este chiar corect la ei. Este forma interogativă unde verbul se pune înaintea substantivului.

cu 10 luni în urmă

luciagreenf

Flw

acum 2 ani

nenea_titi

La forma interogativă, verbul se pune înaintea substantivului. Deci este corect la ei.

cu 10 luni în urmă