"Cine sunt eu?"

Traducere:Who am I?

February 8, 2015

8 comentarii
Această discuție este blocată.


IgnatDaniela

Nu e corect si " Who I am " ?


MirunaDasc

Si eu am raspuns la fel ...


Ingrid198626

Multumesc ca si eu am scris " Who I am


VeganChef

Ba da! E gresit la ei!


nenea_titi

Nu, este chiar corect la ei. Este forma interogativă unde verbul se pune înaintea substantivului.


nenea_titi

La forma interogativă, verbul se pune înaintea substantivului. Deci este corect la ei.


stacescu20

Who i am, mai ușor de pronunțat


PatruIon

Vă jucați cu....gol pe lîngă vreasc

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.