1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I do not have an answer."

"I do not have an answer."

Переклад:У мене немає відповіді.

February 8, 2015

16 коментарів


Jenchik2003

I do not have an answer. Моя: я не маю відповідь

Правильна відповідь: Я не маю відповіді.

Чому моя відповідь не правильна?


SkySpiritus

Слово "відповідь" відмінюється. "Я не маю (родовий відмінок - кого? чого?) відпдвІДІ." А, наприклад, "Я не знаходжу (знахідний відмінок - кого? що?) відповідь."

Щастя Вам :)


BKpf6

Не треба було перекладати


Vasylynk

У мене так само


Anich.ka

Чому моя відповідь "Я не маю відповідей." не прийнялася?


Faul-Tier8

Тому що "answer" - це однина.


ValeriyLedar

Я не маю відповіді!


pRQO5

Має бути не "do not have", а "have no".


ober_il

за правилами української мови: "не має" пишеться роздільно, тому що це значить "не имеет", а "нема" пишеться разом, бо означає "нет"!!! Тому у цьому випадку правильна відповідь буде "У мене нема відповіді"


ValeriyLedar

Я не маю відповіді. ТІЛЬКИ ТАК.


WrjI14

Я написала "У мене немає відповіді" и это правильно, жаль только что по привычке написала "Меня" а не "Мене"..


olga992854

Чому моя відповідь неправильна?


Yuliia108532

Я написала: "У мене не має відповіді


serga12

Правильно має звучати:" I have no answers". З повагою.


ledcom

я не маю запитань


Constantinum

Я не маю запитань - I don't have questions. Будьте уважні.

З найліпшими побажаннями.

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.