Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Who has been to the Moon?"

Çeviri:Kim Ay'a gitti?

3 yıl önce

8 Yorum


CihanSevim

Gone yerine been'in kullanilmasinin nedeni nedir?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

gidip geri gelmiş olması

3 yıl önce

VestelKatk

Kim biliyor geri geldiğini belki orada kaldı dönemedi toprağı bol olsun :) döndüğü gerçekten kesin belli mi ? ?

3 yıl önce

sinan542811

Bulundu yani degil mi

1 yıl önce

oPsimat

Bu cümlenin anlamı gerçekten de doğru mu yazılmış? Bana çok saçma geldi. Üstelik de perfect tense kullanılmış??

3 yıl önce

NihanAkyz

Ya ayda bulundu ile ayda oldu'nun ne farkı var?

2 yıl önce

bestoloji

Kim aya gitmişti neden olmuyor bunda

1 yıl önce

grsel302886

'kim ayda bulundu' kabul edildi

2 ay önce