Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Η γυναίκα είναι χορτοφάγος."

Μετάφραση:The woman is vegetarian.

πριν από 3 χρόνια

7 σχόλια


Perona1994

Μπορείτε να μου πείτε πότε βάζω are και πότε is?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Το is στον ενικό αριθμό, και το are στον πληθυντικό αριθμό.
Πιο ειδικά, το ρήμα κλίνεται ως εξής:
I am - εγώ είμαι
you are - εσύ είσαι
he is - αυτός είναι
she is - αυτή είναι
it is - αυτό είναι
we are - εμείς είμαστε
you are - εσείς είστε
they are - αυτοί είναι

πριν από 3 χρόνια

iliana810965

Are βαζεις στον πληθυντικο και is στον ενικο

πριν από 3 χρόνια

kristinezm

vegetarian

πριν από 2 χρόνια

lenefluffylover

Are είναι για πολλά ατομα και το is για ένα ατομο.

πριν από 11 μήνες

lenefluffylover

το vegetarian με δυσκόλεψε κ το έγραψα vegeterian με terian.

πριν από 11 μήνες

Valentine897317

Γιατί όχι "the lady is vegeterian" ??

πριν από 2 μήνες