"Η γυναίκα είναι χορτοφάγος."

Μετάφραση:The woman is vegetarian.

February 8, 2015

7 σχόλια


Perona1994

Μπορείτε να μου πείτε πότε βάζω are και πότε is?

February 8, 2015

ssurprize

Το is στον ενικό αριθμό, και το are στον πληθυντικό αριθμό.
Πιο ειδικά, το ρήμα κλίνεται ως εξής:
I am - εγώ είμαι
you are - εσύ είσαι
he is - αυτός είναι
she is - αυτή είναι
it is - αυτό είναι
we are - εμείς είμαστε
you are - εσείς είστε
they are - αυτοί είναι

February 9, 2015

iliana810965

Are βαζεις στον πληθυντικο και is στον ενικο

June 14, 2015

kristinezm

vegetarian

January 4, 2016

Lenefluffylover

Are είναι για πολλά ατομα και το is για ένα ατομο.

August 23, 2017

Lenefluffylover

το vegetarian με δυσκόλεψε κ το έγραψα vegeterian με terian.

August 23, 2017

Valentine897317

Γιατί όχι "the lady is vegeterian" ??

May 25, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.