"We will change."

Traducere:Noi ne vom schimba.

February 9, 2015

11 comentarii
Această discuție este blocată.


Carlos-Cri

Cred ca este gresita traducerea dvs. si ne permitem sa spunem asta dupa atatea lectii invatate aici.Traducerea voastra este "Noi ne vom schimba" adica "We will change us".Corect era" Noi vom schimba" si asta nu mi-a luat-o ca fiind corecta.


mihaigrigo781942

I agree but nobody here????!!!!!!


Ion996709

Dacă ar fi singura greșeală, sunt niște nesimțiți.


[utilizator dezactivat]

    "We will change" trebuia tradusa "Noi vom schimba". Daca traducerea este "Noi ne vom schimba", atunci va fi "We will change ourselves" sau "We will change us". Este ceva gresit cu acest exercitiu.


    [utilizator dezactivat]

      In engleza, "we will change" are echivalentul de "noi ne vom schimba", daca nu se specifica ceea ce va fi schimbat. Daca este specificat, atunci constructia "We will change" inseamna "noi vom schimba" (de exemplu: We will change the future.= Noi vom schimba viitorul).


drazvan91

      Sau "Noi vom schimba"?


gustawsohn

      Varianta asta, ca vb.tranz., nu mi-a fost acceptata; este considerata corecta - in mod gresit - doar cea cu vb.reflexiv:"noi ne vom...".


LidiaG2

      De acord si eu cu varianta "Noi vom schimba", dar inca nu au corectat.


Giulia641272

      Da carlos.ai dreptate totală. Jocul are cateva erori. Chai daca am 10 ani, am observat asta. Apropo, eu am creat un grup pe nume duolingo si oricine vrea poate sa se inscrie. Ca nu am pe nimeni si m-am plictisit deja sa imi tot scrie duo mesaje.


adrianstri1

      We will change us, este corect. Este impardonabila traducerea oficială, din partea lui Doulingo, pentru că ne învață engleza greșit, când ar trebui să ne învețe corect.


Nadia315508

      "We will change.” este o propoziție incompletă, dacă nu specifici ce anume vei schimba, nu are niciun sens. Deci ai nevoie neapărat de un complement. De exemplu: ”Eu voi schimba [ masina,casa,etc].” = ”I will change [ the car, the house].” • Deci dacă lipsește complementul, e vorba de verbul reflexiv, cel afișat în exemplu. Nu trebuie specificat ”ourself”, se înțelege că pe noi ne vom schimba

      Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.