1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He turns towards her."

"He turns towards her."

Çeviri:O ona doğru döner.

February 9, 2015

12 Yorum


ocalbusra2

Bence kolay ben doğru yapıyorum.ama yanlış diyor nerde hatam olabilir


ilayda513988

Towards un kattigi anlam tam olarak ne ??


ZeynepSude85

-e doğru anlamına gelir


Heer.

Neden towards demis anlamadim


ASDHCM

Ona karşı da olamaz mı?


Emma-lee93

Türkçede "bana karşı döndü" demeyiz aslında. Bana doğru döndü deriz, senin kullanımını daha önce duymadım :)


Dilara438645

Towards bina demek değil mi? Ben "o binaya döner" dedim yanlış mı?


KadirErsoy9

Abi doğru söylüyorum 3 kere hata veriyor bunlar


yapboz

Bu cümlede toward kelimesi neden 's' takısı almış anlayamadım. Bir bilen varsa açıklayabilirse sevinirim.


Resul889670

Toward=towards, fark etmez.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.