A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He is an excellent student."

Fordítás:Ő egy kiváló tanuló.

3 éve

10 hozzászólás


Blasko_Zsofia

Ő egy fantasztikus tanuló... a fantasztikusat nem fogadja el.

2 éve

GyuriBajzik

az excellent nem a tökéletest jelenti?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Nem, az "perfect".

3 éve

RitaParcsa

A tökéletes miert nrm jo ?

2 éve

Tamas51

Csak kérdezni szeretsz? A válaszok nemigen érdekelnek? Ott a válasz a hozzászólásod felett.

2 éve

Subarufan2002

pont mint én

2 éve

Tylu13

A student nem egyetemista?

1 éve

Balzsbel1

nem ez rossz így jó i am exellent student :)

1 éve

Steven601

"Ő egy kiváló diák." ... époly jó megoldás lenne, amit annak ellenére vet el, hogy az egérrel a "student"-re mutatva pont a "diák" fordítást mutatja.

4 hónapja

Tamas51

Jelentsd be és felveszik a lehetséges megoldások közé.

4 hónapja