"I listen because you speak."

Překlad:Poslouchám, protože vy mluvíte.

February 10, 2015

17 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Micek.jakub

"You" je ty, vy. Ale překlad "poslouchám, protože vy mluvíte" byl vyhodnocen jako chybný. Proč nejsou uznané obě varianty?


Nemesis_NaR

Když se dívám na nadpis této diskuze, tak tam vidím přesně tebou zmíněnou větu. To znamená, že to je nastaveno jako hlavní překlad. Tady asi pomůže jenom printscreen, viz https://www.duolingo.com/comment/7117296 bod "DuoLingo má slabší chvilku"


ZdenkaHora

Mám stejný dotaz!!! Proč vyhodnoceno, że chybné???


Margaretka33

Prečo je správne len "mluvíš" a nie tiež "říkáš"? Má tam čeština nejaký rozdiel?


nueby

Hlavně se mi zdá, že "říkáš" by vyžadovalo předmět, kdežto "mluvíš" a "hovoříš" fungují bez předmětu. Alespoň v této větě. Ostatně je to jako speak/talk (usually no object) a say/tell (object often required).


PaulaStach

Ano, "rikas" by chcelo predmet. Priklad: "Mluvis moc hezky". "Rikas to moc hezky." Do slovenciny by si tu vetu tiez neprelozila "Pocuvam, pretoze vravis". Ale skor "Pocuvam, pretoze rozpravas."


kacenka9

Nejhlavnejsi rozdil je ve slovesnem vidu.


Kastadelka

To jako vadi ze napišu "ja posloucham protože vy mluvite " to vadi


KarelKopac

to dite rika he a ne you ta vyslovnost je trestem za pouzivani duolinga


Hanaamalov

you speak je jednotné i množné číslo, tak proč chyba?


MartinKrivan

Poslouchám, protože mluvíš. Neuznáno. Pročpak?


Lochnesska

Jako nechapu,proc nu vadi,kdyz napisu: posloucham,protoze mluvis. Ja a Ty se v beznem prekladu vybechava a mnohdy i zde v lekcich. A tykani a vykani se prece nerozlisuje


Anislavka123

Jsem jediná která si vždy myslela že "listen" je "lisen"


JMAJT2011

Proč mi to Duolingo označí, že mám překlep ( ve slově Poslouchám mi to označí že tam má být na začátku malé písmeno na začátku toho slova, a přitom je to začátek věty ) když tam píšu Poslouchám, protože mluvíte


Jan329997

može byť aj ty mluvis a zahlasi chybu

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.