1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ten závěr je: žádní sloni v …

"Ten závěr je: žádní sloni v mé kuchyni."

Překlad:The conclusion is: no elephants in my kitchen.

February 10, 2015

7 komentářů


Marian348349

Má to v aj užití jako v čj slon v porcelánu, nebo je podobnost čistě náhodná?


robin4duo

Proč je proboha tato věta v sekci Věda?


Nemesis_NaR

Protože slovíčko "conclusion" :-)


VaclavHavel

Je to tezce vtipne xD


Rozsypalka

Resume nelze pouzit?Dekuji


mirek432337

Proč ne: that conclusion?


VeraKopfi

dobrý den, nijak to nesouvisí s touto větou, ráda bych ovšem nahlásila, že již minimálně tento týden po třetí musím dělat stejné řady znovu, protože se řada z nějakého důvodu neposune, je to fakt otravné, stává se to i jiným uživatelům? Děkuji

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.