"Este pălăria ta portocalie?"

Traducere:Is your hat orange?

February 10, 2015

19 comentarii
Această discuție este blocată.


AlinaLupas1

Undeva ati scris ca se pune mereu culoarea inainte. Am pus : is your orange hat ... Si imj da gresit. In alta parte era culoarea inaintea substantivului...


L-XL12

AlinaLupas1 ,culoare se pune dupa substantiv la intrebari


BodAnna3

Ca răspunsul corect să fie cel dat de ei propozitia în românește ar trebui să fie așa: Pălăria ta este portocalie?


Constantin963244

Eu cred ca intrebare in limba romana nu suna corect de aceea multi raspund gresit, corect ar fi in romana "palaria ta este portocalie?"


oleg_burca

Întrebarea cere răspuns cu topică greșită


BenyCalin

Se scrie culoarea inaintea substantivului. Ar fi trebuit sa fie:"It is your orange hat?".


ciutacu3

Yes my hat is orange


arhitect-sef

Da, pentru ce?????


PDady

Vocea acestui copil este enervantă!


MariaUrsache392

Și este foarte dificil să înțelegi ce spune.


MariaUrsache392

Și eu am aceeași părere. Propoziția are în lb. română înțeles dublu.


50n1Fr3ndr1k

"Is it your orange hat?" de ce nu e corect?


sunny_weew

De si am pus corect mi a scazut o inima!


Dumitrescu608318

Cu topica asta, în română se înțelege: asta e pălăria ta portocalie? Poate revizuiți, ca să nu ne mai depunctați pt inabilitățile voastre


Matfilip205

DaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Matfilip205

DaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


PDady

Opriti această voce i suportabila.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.