"Do you like soccer?"

Traducere:Îți place fotbalul?

February 10, 2015

3 comentarii
Această discuție este blocată.


Bogdan803650

Soccer e fotbal, gen?


Lucian_F

N-ar fi trebuit "the socces" ca sa fie fotbalul?


gustawsohn

A existat o explicatie anterioara, intr-un caz asemanator: aici "soccer" se refera la fotbal in general si se traduce in romana articulat, pentru ca fara articolul hotarat nu suna bine. Cand spui "the soccer" te referi in particular la unul anume: "the Brazilian soccer", de exemplu. In sens invers se accepta cu sau fara "the".

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.