1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is a child."

"He is a child."

Çeviri:O bir çocuk.

February 10, 2015

16 Yorum


TCYamurElibol

acaba hangi kelime bir sayısını getiriyor yani mesela o bir gazete yada o bir kız derken nasıl bir oraya geliyor


karaailesi

mesela 'an apple' derken (an) bir anlamına gelir


mralicex

Mesela a boy (bir oğlan) An apple (bir elma)gibi


nilayiklim

A veya an sessizle başlıyorsa a sesliyle başlıyorsa an ÖRN: She is eating an apple Kız bir elma yiyor


meliha701866

a harfi ingilizcede bir demek☺


meliha701866

Bazen bazı cümlelerde ise an da bir olarak kullanılıyor♡


ysra412802

Kolaydı,sesli harfle başlayanlara an. Sessis harfle başlayanlara a.Okey


Brazan1

he is a child is gelmeseydi cumlemiz yanlis olurmuydu yani bir degisiklik olurmuydu


MeteUlku

Evet, hatalı olurdu. Her koşulda gelir.


ramazan156379

İngilizce kelimelerin üzerine basarsanız türkçe anlamı çıkıyor


HasanErdem127025

ooff basıyorum kabul etmiyo ya bu kadarda olmaz artıkk


birandis

Eğer bir ekinin önünde sesli harf var ise an getiririz, sessiz harf var ise a getiririz. Örnek;

"It ıs a newspaper."

"It ıs an apple."

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.