"Śpimy w zamku."

Tłumaczenie:We sleep in a castle.

4 lata temu

5 komentarzy


KamilGala

Dlaczego nie at castle?

4 lata temu

Susan451

Bo nie na zamku tylko w ;)

3 lata temu

MichalS612821

Dlaczego pisze się a castle a nie the castle? Przecież skoro mówi że śpimy w zamku to chyba chodzi o konkretny zamek a nie o jakiś tam?

5 miesięcy temu

Wiktoria.13

Czenmu nie moze byc bez a

2 lata temu

mmmbbb1

Bez przedimka a/an/the nasz rozmówca zrozumie to jako jakiś "niematerialny" zamek. Inny dobry przykład: "a paper" oznacza kartkę papieru a samo "paper" (bez "a" na początku) oznacza papier jako rodzaj materiał z jakiego jest coś wykonane. I hope I'm right. :)

6 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.