Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"It is definitely not me."

Переклад:Це точно не я.

0
3 роки тому

12 коментарів


sanioktorgovisa

Як визначити чи це напевне не я чи це точно не я

8
Відповісти3 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Складність полягає в тому, що тут калька не проходить. Ми кажемо Це я, Це вона. Та англійці не кажуть It is I, It is she. Вони кажуть It is me, It is her. Я так розумію.

4
Відповісти2 роки тому

Denbdv
Denbdv

Це безумовно не я - не приймає

2
Відповісти9 місяців тому

RomaKocher

Невірний переклад. Вірний - це точно не я

2
Відповісти6 місяців тому

Kisilchyk

Слово" напевне" в укр.мові означає остаточне ствердження, дію,яка точно відбулася/відбудеться. Згідна,що в побуті частіше використовується "точно" " однозначно", але тут все граматично правильно

0
Відповісти5 місяців тому

J06f

Немає правильної відповіді

1
Відповісти1 рік тому

HxZ06

Вчіть українську мову - у вас помилки і це не одноразово

-2
Відповісти1 рік тому

mavdryk
  • це точно не мене? Чому неправильно?
-5
Відповісти3 роки тому

Sasha04M

вдумайтесь в своє речення!

8
Відповісти2 роки тому

SA512

Це напевно не мені.

-7
Відповісти3 роки тому

Constantinum

Це напевно не мені. - It is definitely not for me.

З найліпшими побажаннями.

29
Відповісти33 роки тому

SergioRuido

... or not to me.

18
Відповісти23 роки тому