Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"It is definitely not me."

Переклад:Це точно не я.

3 роки тому

6 коментарів


sanioktorgovisa

Як визначити чи це напевне не я чи це точно не я

3 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Складність полягає в тому, що тут калька не проходить. Ми кажемо Це я, Це вона. Та англійці не кажуть It is I, It is she. Вони кажуть It is me, It is her. Я так розумію.

2 роки тому

Denbdv
Denbdv

Це безумовно не я - не приймає

10 місяців тому

RomaKocher

Невірний переклад. Вірний - це точно не я

7 місяців тому

Kisilchyk

Слово" напевне" в укр.мові означає остаточне ствердження, дію,яка точно відбулася/відбудеться. Згідна,що в побуті частіше використовується "точно" " однозначно", але тут все граматично правильно

7 місяців тому

J06f

Немає правильної відповіді

1 рік тому