Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Las jest moim domem."

Tłumaczenie:The woods are my home.

3 lata temu

16 komentarzy


Irrmina52

Dlaczego nie : The forest is my home?

3 lata temu

sebzwo

Wydaje mi się, że użycie "the forest" jest również poprawne. Tutaj "the woods" jest synonimem "the forest". Pewnie chodziło o utrwalenie wyrazu "the woods". :)

3 lata temu

zim_ek
zim_ek
Mod

Dokładnie, obie formy są poprawne i akceptowane.

3 lata temu

julkakulka557652

To nie powinno byc "woods is my home"? "Woods are my home" brzmi jak "Drewna są moim domem"

1 rok temu

br0d4
br0d4
Mod

Rzeczownik "wood" w znaczeniu drewna, czyli określonej substancji, materiału - jest to zasadniczo rzeczownik niepoliczalny i nie posiada formy liczby mnogiej. Słowo "wood" może znaczyć drewno lub las (zależnie od kontekstu), ale "woods" to już tylko las.

Słowo "woods" może znaczyć drewna tylko w kontekście rozmowy dotyczącej różnych gatunków drewna (pine, spruce, fir, oak, beech, etc.)

1 rok temu

Agnieszka698221

Ale forest to tez las wiec powinno zaliczyć jako dobrze a nie zle

1 miesiąc temu

br0d4
br0d4
Mod

Być może popełniłaś w zdaniu inny błąd.

1 miesiąc temu

Agnieszka698221

Było podkreślone słowo forest

1 miesiąc temu

br0d4
br0d4
Mod

W akceptowanych odpowiedziach jest "forest". Może zapomniałaś o przedimku? A jeśli faktycznie poprawna odpowiedź jest odrzucana, trzeba to zgłaszać pod zadaniem.

1 miesiąc temu

Agnieszka698221

Możliwe. Następnym razem będę uważniej wpisywała.

1 miesiąc temu

rafael841

Woods? To las a wood to jak bedzie lasy? To shoes to buty ? Koncowka s liczba mnoga to czemu tu woods las?

1 rok temu

br0d4
br0d4
Mod

Koncowka s liczba mnoga

Nie ma takiej zasady. Różne rzeczowniki mają różne formy liczby mnogiej. Czasem to, co wygląda jak liczba mnoga, jest odrębnym rzeczownikiem o innym znaczeniu; czasem to, co wydaje się liczbą pojedynczą, jest w rzeczywistości liczbą mnogą; czasem liczby pojedynczej w ogóle nie ma. Więcej tutaj.

1 miesiąc temu

Gosia666212

Wood - lasek, forest- las

1 rok temu

Edyta550926

Nie wiem

1 rok temu