"Eu nu am cerut mâncarea."

Traducere:I have not asked for the food.

February 11, 2015

20 de comentarii
Această discuție este blocată.


Lucian_F

Am revenit la aceeasi intrwbare dupa ceva timp dar nu am gasit pana acum nici un raspuns!


Lucian_F

De ce for si nu the?


gustawsohn
  • "asking for something"="a cere ceva/a intreba de ceva"; "I ask for food"="eu cer (de) mancare"; "I ask for the food"="eu cer mancarea".

ami111222

Mutumim, aveti dreptate.


tia.pintea

se zice cu for, si pe google translate tot cu for zice, pentru ca daca zici ,,I ask the food" inseamna ,,eu am intrebat mancarea" deci corect e ,,I ask for the food" adica ,,eu am intrebat pentru mancare" s-ar traduce dar inceamna ,, eu am cerut mancarea"


Cristian828172

I did not ask the food.


BenYoung84

Asta înseamnă că vorbești cu mâncarea.


Lucian_F

Cand folosim for, cand about, cand the?


BenYoung84

ask for este o locuțiune verbală care înseamnă a cere.


Lucian_F

Am inteles acum! Mersi!


rrapas

Corect este și așa: ”I did not ask for the food.”


VioletaCap3

dar cand folosim cu did si cand cu have?


GabrielNis12

"have" e folosit cand actiunea din trecut continua sau are legatura concreta si semnificativa cu prezentul, ca atunci cand refuzi o mancare ce iti este adusa din greseala, amintind in acel moment ca n-ai cerut-o, ca reactie la faptul ca iti este adusa.

"did" e folosit atunci cand actiunea din trecut s-a terminat in afara contextului actual, ca atunci cand mentionezi ca n-ai cerut mancarea, fara vreo legatura semnificativa cu actiunea in desfasurare, probabil in cadrul unei discutii oarecare.


CatanaLidia

I have not asked the food. Eu nu am cerut mâncarea. Ce ar mai căuta "for" acolo?


CatanaLidia

I have not asked the food. Eu nu am cerut mâncarea. Ce ar mai căuta "for" acolo?


BenYoung84

I have not asked the food => Eu nu am pun o întrebare la mâncare


CatanaLidia

De ce nu se postează?


rrapas

@CatanaLidia "(to) ask for" este un verb frazal (phrasal verb) , care are sensul de " a cere (ceva, în acest caz mâncarea)". Despre verbele frazale poți afla mai multe dacă accesezi link-ul următor: http://www.rapiduldeengleza.ro/blog/20-common-phrasal-verbs-in-english/

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.