1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am from Germany."

"I am from Germany."

Çeviri:Ben Almanyalıyım.

February 11, 2015

19 Yorum


Rmeysa139035

.

April 17, 2017

lemniskt

Türkçe de BEN ALMANYALIYIM diye bir şey yok. Ben ALMANIM var. Kendi diline sahip ülkeler için ben (ülke adı)'lıyım diye bir şey yok. Size birisi sorduğun da BEN TÜRKÜM mü dersiniz yoksa BEN TÜRKİYELİYİM mi? Çeviri saçma. Rapor edilmeli.

July 17, 2017

nazpinar

Tekrar o teste girip doğru cevapladıktan sonra bayrağa tıklayıp şikayet edebilirsin

September 19, 2017

atican2

Fazla duygusalsın şampiyon

July 29, 2019

Emre69281

Ben terörist almanya ülkesinden değilim

August 24, 2017

Mert369892

Benim memleketim almanya yazdım olmadı lul :D

August 4, 2017

MuratSumbu

Okkkkk

October 16, 2017

Yldrm24

Almanım olmalıydı

October 17, 2017

Ppersephonee

ben almanım

November 2, 2017

damla420336

I agree with you emma-lee9e

October 14, 2016

Abdurrahma514772

I agree with you to emma

August 27, 2017

ugur646

Ben almanyadan olmaz mı ?

November 14, 2016

ali208025

Hayır olamaz

July 3, 2017

Muhammed-19-1907

ben alamanım yazdım yanlış dedi

December 25, 2016

Arda20007

Çünkü Türkçede "alamanım" diye bir sözcük yok Almanyalıyım veya Almanım diye bir sözcük var.

August 25, 2019

cihandabir

ben almanyada doğdum olmaz mı

February 11, 2015

Emma-lee93

Doğduğuna dair bir şey söylenmiyor ki I was born in ... vs. diye :)

February 11, 2015

NEMOSEKER

Ben almanyada yasiyorum olmaz mi?

November 5, 2016

Emine529449

Ben Almanyalıyım ile Almanya'da yaşıyorum arasında dağlar kadar fark var.

June 26, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.