"Muž jde."

Překlad:The man goes.

February 11, 2015

12 komentářů


JarmilaHer

Přece tam NENÍ ten muž,ale nějaký muž, TAK proč the?????


AllurianaM

jaký rozdíl je chodí a jde? kdy použít goes a walks? třeba jako že muž pravidelně chodí a nebo jen jednou jde? jako že muž jde do baru, nebo muž chodí do baru? The man goes to a bar, the man walks to a bar?


Pagrossman

Proc "the" man? Neni specifikovano ze jde o konkretniho muze. Melo by byt mozne Men goes.


kacenka9

MEN jsou muzi. Jednotne cislo je MAN. a pokud neni konkretni, tak tam musi by u jednotneho cisla clen neurcity, tedy A MAN GOES. A takova varianta prijimana je.

Veta MEN GOES by nesla v zadnem pripade, protoze GOES je tvar 3. os. c. jednotneho, muzi jsou mnozni.


Pagrossman

Aha, takze bud a man goes, nebo the man goes, samotne man goes proste neni... U Men goes jsem se preklikl. Melo to byt Man.


kacenka9

Ano, presne tak


labi846246

kedy sa používa "goes"?


kacenka9

Kdyz je to 3. osoba jednotneho cisla. Slovesa v pritomnem case jsou v anglictine uplne stejna (je velmi malo vyjimek, jako treba sloveso BYT) pro vsechny osoby, s vyjimkou 3. osoby jednotneho cisla, kdy se na konec pridave S (nekdy pro prehlednoost ES). Tedy ON, ONA, ONO, TO.... goes. Vsichni ostatni GO.


Renca88763

Proc nejde pouzit walks misto goes? Ten dotaz uz tady je, ale bez odpovedi.


HjkovZdenka

man je bez členu, tak proč the a ne a

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.