"Muž jde."

Překlad:The man goes.

February 11, 2015

4 komentáře


labi846246

kedy sa používa "goes"?


kacenka9

Kdyz je to 3. osoba jednotneho cisla. Slovesa v pritomnem case jsou v anglictine uplne stejna (je velmi malo vyjimek, jako treba sloveso BYT) pro vsechny osoby, s vyjimkou 3. osoby jednotneho cisla, kdy se na konec pridave S (nekdy pro prehlednoost ES). Tedy ON, ONA, ONO, TO.... goes. Vsichni ostatni GO.


AllurianaM

jaký rozdíl je chodí a jde? kdy použít goes a walks? třeba jako že muž pravidelně chodí a nebo jen jednou jde? jako že muž jde do baru, nebo muž chodí do baru? The man goes to a bar, the man walks to a bar?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.