Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Muž jde."

Překlad:The man goes.

0
před 3 roky

7 komentářů


labi846246

kedy sa používa "goes"?

0
Odpovědětpřed 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Kdyz je to 3. osoba jednotneho cisla. Slovesa v pritomnem case jsou v anglictine uplne stejna (je velmi malo vyjimek, jako treba sloveso BYT) pro vsechny osoby, s vyjimkou 3. osoby jednotneho cisla, kdy se na konec pridave S (nekdy pro prehlednoost ES). Tedy ON, ONA, ONO, TO.... goes. Vsichni ostatni GO.

5
Odpovědětpřed 3 roky

Saa818595

Ve 3.osobe

1
Odpovědětpřed 1 rokem

Pagrossman

Proc "the" man? Neni specifikovano ze jde o konkretniho muze. Melo by byt mozne Men goes.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

MEN jsou muzi. Jednotne cislo je MAN. a pokud neni konkretni, tak tam musi by u jednotneho cisla clen neurcity, tedy A MAN GOES. A takova varianta prijimana je.

Veta MEN GOES by nesla v zadnem pripade, protoze GOES je tvar 3. os. c. jednotneho, muzi jsou mnozni.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Pagrossman

Aha, takze bud a man goes, nebo the man goes, samotne man goes proste neni... U Men goes jsem se preklikl. Melo to byt Man.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano, presne tak

0
Odpovědětpřed 1 rokem