"The girl speaks English."

Traducere:Fata vorbește engleză.

February 11, 2015

38 de comentarii
Această discuție este blocată.


ianmic1

De ce sa pus un (s) dupa speak ?


Alexandra32792

Deoarece la persoana a ııı-a se pune "s"


Daniela566530

la persoana a 3 singular la toate verbele se pune s


alex88133

ca e la persoana a 3


Rox384869

Pentru ca persoana a 3 a mereu primeste un s final la verb. He, She speaks, reads, eats. In consecinta, The woman(she) speaks.


UrsuletulKoala

Eu scriu corect si imi spune "aproape corect", desi pun si diacritice. Ceea ce afiseaza este la fel cu ce am scris eu, nimic diferit. Chiar am incercat mai multe "font-uri" si degeaba.


aly740356

Si mie mi-se intampla la fel


AnicutaChi

Ai spus the gril speaks englesh?


Leopluset

English înseamna Engleza. Este obligatoriu si limba engleza.


aly874597

Mia dat de doua ori acelsi lucruri


Denisa688612

Eu am scris fata vorbeste engleza si mia scris la sfarsit o alta traducere fata vorbeste engleza :(((((


JanBurton1

Eu sunt balbait scuze


AnicutaChi

Trebuia the gril speaks englesh


buzescu

E gresit fiindca am zis english in loc de English


alex88133

am scris corect frate de ce mia pus greseala ma lamureste cineva please


rodica969681

Eu am scris fata vorbeste engleza si mia scri alta traducere!ddce?


Alex_Saila

Si eu vorbesc romanan


StiweDeveloper

Dar da as spune "aceasta fata vorbeste engleza" e gresit?


Denisa759396

Da e gresit pentru ca nu spune 'this girl'......


Rebete2

Da. Trebuie pe engleza


LicuMi0

eu am scris fetele vorbesc engleza


justina790814

Odata am scris cu „e" mic „engleza" si odata cu „E"mare si a zia ca e corect amândouă


Oana_maria08

Eu am scris fata vorbeste engleza cu "e" mare si mi-a zis ca este gresit!!!


Hmmmmmm.....yes

Pt ca la persoana a 3-a singular,la toate verbele se pune un ,,s"


Andreea516835

A fost gresit la this girl'........


Gheorghe496236

Persoana(femeia) aceasta să nu mai pronunțe "the" ca "a" !!


MarianaIli16

La ce diacritice sa fiu atentă? Cuvântul subliniat e identic scris cu al meu?!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.