1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "El plecase acasă."

"El plecase acasă."

Traducere:He had gone home.

February 11, 2015

13 comentarii


Mamemimomu73

"He had left home" dupa parerea mea inseamna "el plecase de acasa"... Deci nu ar fi traducere corecta. Cineva?


GabrielTud3

Care e explicatia derutei? Propozitia e 1-capcana lingvistica? 2-locutiune? 3-gresala a manualului duolingo?


CorneaCons

Ne jucăm de-a hoții și vardiștii!


ionut_epurescu

He had left home - exista ca varianta corecta la una din intrebarile la care trebuie sa bifezi traducerile corecte. Dupa parerea mea, nu prea suna natural. Va multumesc pentru eventuale lamuriri.


GabiVanghele

As vrea sa stiu cum se traduce "El parasise casa"


TeodoraIri

He had left the home


Lidia47492

He had gone at home -de ce nu e bine ?


Cristian828172

La verbele de miscare se foloseste to. Corect era ,, He had gone to home"" dar ce sa faci cu nepriceputii astia de la duolingo? Au multe greseli.


CraciunIoan

Si eu cred la fel ca se pune acel „to” precum ai spus mai sus dar daca chiar este si aceasta variantă corecta sunt sigur ca un moderator va remedia situația ,pe baza de feedback Duolingo s-a ridicat si s-a îmbunătățit lucuru care se face in continuare .. cel mai bine ar fii sa raportezi problema aceasta apasand pe acel steag rosu ..


CorneaCons

Tot degeaba, pentru că ori nu citește nimeni ori nu țin cont și nu corectează!


CorneaCons

Așa am răspuns eu și nu mi-a validat răspunsul!


IrinaMonic6

De ce este baiatul asa speriat???

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.