"Iaminthefourthyear."

الترجمة:أنا في السنة الرابعة.

منذ 3 سنوات

5 تعليقات


alexalex586122

نفس المعنى ليه علط

منذ 3 سنوات

M_SWDI

أنا في الرابعة

منذ 3 سنوات

Rosered289159

لانه يتحدث عن سنه معينه "fourth year السنه الرابعه" ،fourth تعني " الرابعه" فلا يصح ان نقول fourth years السنوات الرابعه ليس لها معنى اطلاقا . ممكن نقول السنوات الاربعه four years لاننا نتحدث عن جمع من السنوات .

منذ سنة واحدة

halamahmou

انا في الرابعة ليه غلط

منذ 6 أشهر

elhasan
elhasan

ألسيت fourth years هي الصحيحة ؟؟

منذ 3 سنوات
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.