Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Moje spodnie są w hotelu."

Tłumaczenie:My pants are at the hotel.

3 lata temu

10 komentarzy


Paula206235

Czy trousers nie znaczy spodnie??

3 lata temu

Joanka92

wg mnie znaczy...

2 lata temu

Julia611741

Lol jakie zdanie XDDD

1 rok temu

WojciechRa6

Skąd miałem wiedzieć czy 'spodnie' po polsku są w liczbie pojedynczej czy mnogiej. Z kontekstu zdania nie widzę różnicy.

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Zarówno spodnie po polsku, jak i pants po angielsku gramatycznie zawsze występują w liczbie mnogiej.

3 lata temu

lukasz953467

a czy mogło by być- in the hotel- zamiast -at the hotel

3 lata temu

buskes76

Podpinam się w jednym z poprzednich przykładów też już zadałem to pytanie

2 lata temu

Katarzyna637027

Również się nad tym zastanawiam.

2 lata temu

Piotr586158

Hallo, czy ktoś odpowie?

9 miesięcy temu

Magda639427

Tez chce wiedzieć

4 miesiące temu