"Children like to play on the beach."

Traducere:Copiilor le place să se joace pe plajă.

February 11, 2015

5 comentarii


2015newyork

Raspunsul dat este la fel cu al calculatorului. Cu tiate acestea imi spune ca este incorect.!!!!

February 11, 2015

lividplanet

Copiii adora nu este corect? De ce?

March 30, 2016

mihai_mgd

Penibil, exista cineva care administreaza observatiile? Fie ele bune sau proaste

April 19, 2016

cristeaghe1

Children e la plural? Sau childrens ?

May 10, 2016

mihai_mgd

children : este deja la plural, child - children

May 10, 2016
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.