"Children like to play on the beach."

Traducere:Copiilor le place să se joace pe plajă.

acum 3 ani

5 comentarii


2015newyork

Raspunsul dat este la fel cu al calculatorului. Cu tiate acestea imi spune ca este incorect.!!!!

acum 3 ani

lividplanet

Copiii adora nu este corect? De ce?

acum 2 ani

mihaimgd
mihaimgd

Penibil, exista cineva care administreaza observatiile? Fie ele bune sau proaste

acum 2 ani

cristeaghe1

Children e la plural? Sau childrens ?

acum 2 ani

mihaimgd
mihaimgd

children : este deja la plural, child - children

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.