1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We listened to the teacher."

"We listened to the teacher."

Překlad:My jsme poslouchali toho učitele.

February 11, 2015

16 komentářů


Voyta
Mod

Zní to, jako by tam bylo jen "we listen" v přítomném čase, asi proto že pak následuje "to the", kde koncovka v "listened" zanikne. Nevím jak to opravit, možná uznávat i přepis v přítomném čase.


nueby

Zní vám ten ženský hlas spíš nepříjemně nebo jako mladá slečna? Ta nepříjemná se fakt těžko rozeznává. Ta mladá je mnohem lepší. Než skončí srovnávací testy a bude zas hlas jen jeden a pro všechny stejný, nebudeme to řešit.


hajounek

Poslechli jsme učitelku. Je špatně?


gaston68cz

Ano. To by znamenalo ze jste poslechli jeji prikaz, tedy udelali co vam nakazala. Ale "Poslechli jsme si ucitelku" uz by melo byt spravne.


kacenka9

Sorry. Ale opravdu by to mohlo znamenat, ze poslechli ucitelky a sli udelat, o co je zadala.


gaston68cz

V angličtině? Tedy v té anglické překládané větě?


kacenka9

ano. Primarne by bylo poslouchali. Ale poslechli je velmi dobre mozne. 'We listened to the teacher and took our shoes off.


gaston68cz

Díky, zase něco nového co jsem ve slovníku nenašel.


arezna

proč mi nejde

<pre> my jsme si poslechli učitele </pre>

MirkaEberlov

Chápu,že je rozdíl mezi učitelem a rádiem :-),ale ve větě,kde jsem přeložila "Ona poslouchala to rádio"byla "to"rádio chyba,s tím,že za Listen to je the povinné.Proč to samé pravidlo neplatí u učitele?Proč je přeloženo "toho"učitele?Může mi to někdo vysvětlit?


SmolarPetr

Neprojde "My jsme tu učitelku poslouchali" s tím, že správně je "My jsme poslouchali tu učitelku". Proč?


Nemesis_NaR

Protože DuoLingo funguje tak, jak funguje. Takže připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


MirkaEberlov

O tlačítku vím, ale co je správně zatím určitě nevím :-)


David535136

Proč nemůže být Posloucháme učitele


MirkaKoe

Protože je to minulý čas. Listened


rudolf.pav

Poslouchali jsme učitele ,mi nevzalo

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.