"Welistenedtotheteacher."

Překlad:My jsme poslouchali toho učitele.

před 3 roky

15 komentářů


Voyta
Voyta
Mod

Zní to, jako by tam bylo jen "we listen" v přítomném čase, asi proto že pak následuje "to the", kde koncovka v "listened" zanikne. Nevím jak to opravit, možná uznávat i přepis v přítomném čase.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Zní vám ten ženský hlas spíš nepříjemně nebo jako mladá slečna? Ta nepříjemná se fakt těžko rozeznává. Ta mladá je mnohem lepší. Než skončí srovnávací testy a bude zas hlas jen jeden a pro všechny stejný, nebudeme to řešit.

před 3 roky

hajounek

Poslechli jsme učitelku. Je špatně?

před 3 roky

gaston68cz

Ano. To by znamenalo ze jste poslechli jeji prikaz, tedy udelali co vam nakazala. Ale "Poslechli jsme si ucitelku" uz by melo byt spravne.

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Sorry. Ale opravdu by to mohlo znamenat, ze poslechli ucitelky a sli udelat, o co je zadala.

před 2 roky

gaston68cz

V angličtině? Tedy v té anglické překládané větě?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

ano. Primarne by bylo poslouchali. Ale poslechli je velmi dobre mozne. 'We listened to the teacher and took our shoes off.

před 2 roky

gaston68cz

Díky, zase něco nového co jsem ve slovníku nenašel.

před 2 roky

arezna
arezna

proč mi nejde

<pre> my jsme si poslechli učitele </pre>
před 2 roky

MirkaEberlov

Chápu,že je rozdíl mezi učitelem a rádiem :-),ale ve větě,kde jsem přeložila "Ona poslouchala to rádio"byla "to"rádio chyba,s tím,že za Listen to je the povinné.Proč to samé pravidlo neplatí u učitele?Proč je přeloženo "toho"učitele?Může mi to někdo vysvětlit?

před 2 roky

SmolarPetr

Neprojde "My jsme tu učitelku poslouchali" s tím, že správně je "My jsme poslouchali tu učitelku". Proč?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože DuoLingo funguje tak, jak funguje. Takže připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 2 roky

MirkaEberlov

O tlačítku vím, ale co je správně zatím určitě nevím :-)

před 2 roky

David535136

Proč nemůže být Posloucháme učitele

před 1 rokem

MirkaKoe

Protože je to minulý čas. Listened

před 9 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.