1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Візьми їжу і воду."

"Візьми їжу і воду."

Переклад:Take food and water.

February 11, 2015

8 коментарів


ok_redhead

Артиклі перед іменниками тут будуть недоречні?


DmytroTkachuk

Перед незлічуваними іменниками артикль не ставиться, а food та water саме ними і є.


daria1256

Чому варіант візьми воду і їжу не підходить?


olesyalevchun

але вийде принесіть їжу і воду ( а кому? а?)


D2j21

Чому лиш від "візми" звлежить написаа з малох не правильно


ohay-des

Чому "Bring food and water" вважається неправильним варіантом?


Kaminari_Shiro

Тому що це буде "Принеси їжу та воду"


AndryEverl

Виправте щоб перестановка "їжа - вода" і "вода - їжа" було як правильно з попередженням.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.