Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Візьми їжу і воду."

Переклад:Take food and water.

3 роки тому

7 коментарів


daria1256

Чому варіант візьми воду і їжу не підходить?

2 роки тому

olesyalevchun

але вийде принесіть їжу і воду ( а кому? а?)

3 роки тому

ok_redhead

Артиклі перед іменниками тут будуть недоречні?

2 роки тому

DmytroTkachuk

Перед незлічуваними іменниками артикль не ставиться, а food та water саме ними і є.

2 роки тому

ohay-des

Чому "Bring food and water" вважається неправильним варіантом?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Тому що це буде "Принеси їжу та воду"

1 місяць тому

AndryEverl

Виправте щоб перестановка "їжа - вода" і "вода - їжа" було як правильно з попередженням.

4 місяці тому