1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She tries the wine."

"She tries the wine."

Çeviri:O şarabı dener.

February 11, 2015

13 Yorum


Red401402

Bu uygulama şaraba kafayi takmiş başka icecek mi yok arkadaş xdkxndbf


ozi987

ne dedigi hiç anlaşılmıyor bu kadının


FarukYldrm

burda neden try kullanılmadı. zaman farkı mı var acaba aralarında ?


Viforvendetta

try kullanılmış ama geniş zamanın "s" eki kuralı ile.
i walk
he walks


FarukYldrm

haa try'ın sonundaki y ies e döüşmüş s takısı geldiği için. bana farklı bi kelime gbi gelmişti sanki. teşekkürler


NihatCakar

O şarap dener ile O şarabı dener arasındaki farkı anlayamıyorum


jansetesen

The kullanıldığı için herhangi bir şarap değil. Belirli bir şarabı tanımlıyor. Yani "O şarap". Sadece "şarap" olarak kullanılabilmesi için başına the gelmemesi lazımdı.


[aktif olmayan kullanıcı]

    the kullanılmış onun için şarabı


ozdmrsenanur

    Bende she tries the wine yaptim kabul etmedi


yagmurilhan

    O he dedi ise he olacak gardaş


kadirssahin

    "O şarabı tadar" neden kabul edilmiyor?


ycltrm

    Çünkü tatmak ve denemek farklı sözcükler.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.