"Eu nu am mers niciodată la tine acasă."

Traducere:I have never walked to your house.

February 12, 2015

14 comentarii
Această discuție este blocată.


AndrewSmit8503

Nu merge tradus si "I never went to your place"?


gsmarza2000

Si eu sunt interesat. Sau, I've never been to your house?


dragusanunicolas

i have never went to your home eu cred ca e corect daca nu explicaţi aici


Pickle1116

"I never went to your home/house" or "I have never been to your home/house" would be correct, but not "I have never went to your home".


Nadia315508

i have never gone to your home pentru ca Perfectul Prezent Simplu ( Present Perfect ) se formeaza cu auxiliarul to have( have, has ) urmat de participiul trecut al verbului de conjugat. Pentru verbul to go participiul trecut este gone ( Nu uitati: la un verb regulat, participiul trecut se formeaza prin adaugarea terminatiei -ed; la verbele neregulate, el reprezinta a treia forma de baza.)


adrianstri1

I have never gone to your home, este varianta corectă


EmaPirciu

Nu. Never cere Present Perfect.


Simeona2

Mulţumesc! Ehe, la gramatică mai am mult de "rumegat".


Lidia47492

Eu am scris : I have never gone to your house, si vad ca nu imi accepta . Offf


Mia524543

Eu am impresia ca traducerile le face dupa bunul plac :ex to walk=a merge a merge pe jos a se plimba ,a se duce dar atunci accepta - mi toate variantele, nu asa ar fi corect


MaximGorbu1

Propozitia mia aparut deja de 6 ori, si nu, nu am gresit de 6 ori!!!


Minel941022

Multe inainte! ;-))


Simeona2

nu merge si "i did not walked to your house never" ?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.