A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ez az országos könyvhét."

Fordítás:It is the national book week.

3 éve

8 hozzászólás


KEEgon_

It is the national week of the books - miert nem jo?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az is elfogadható, de ez megszokottabb.

3 éve

MartonGeza

Ha elfogadható, miért nem fogadják el?! Egyébként: ha ez egy rendszeres, intézményesített rendezvénynek a megnevezése, lehet, hogy nagy kezdőbetűkkel kellene írni?

2 éve

Tibor.hun

Mert még nem vették fel a jó megoldások közé. Jelenteni kell és előbb-utóbb el fogja fogadni.

2 éve

jani1972
jani1972

This is the national book's week,nem jo?

2 éve

IstvanMaro
IstvanMaro

Jelzem a national inkább nemzeti. A countrywide viszont szerinte nem jó

6 hónapja