1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Má odpověď je ne."

"Má odpověď je ne."

Překlad:My answer is no.

February 12, 2015

9 komentářů


Havlovska

proč no a ne not?


Nemesis_NaR

Vygooglil jsem tento článek: http://www.helpforenglish.cz/article/2010062901-anglicky-ne

Hlavní rozdíl je, že "not" je "větný zápor", který neguje celou větu a váže se většinou k nějakému slovesu. Zatímco "no" je prostě jenom "ne" a v článku píšou, že v angličtině patří do slovní kategorie, které v češtině zhruba odpovídají citoslovce. Doporučuju pročíst v článku.


nueby

My answer is not. = Má odpověd není.


blarne

Main answer ...nelze pouzit main misto my?


kacenka9

Nebudete vy nemcinar puvodne?

'Main' anglicky znamena 'hlavni'


ValaCZE

Německy se můj řekne mEin. Ale možná šlo spíš o anglické slovo "mine".


kacenka9

Jo, to by mohlo. Ja mela naposledy nemcinu v roce 83 nebo tak nejak. :D

Mine nejde dat pred podstatne jmeno. 'It is my answer' to je moje odpoved, nebo 'the answer is mine' ta odpoved je moje. Kdyz privlastneni stoji samo, tak je to ta delsi verze u vsech osob, krome 'his', kde je jen jeden tvar. Kdyz pred podstatnym jmenem, ktere privlastnuje, tak je to ta kratsi verze.


tynka2512

Když jsem napsala spravnou odpověď tak mi napsali ze to mám špatně ale jak tam psali jak to má být tak to bylo úplně stejne


Nemesis_NaR

V takovém případě poprosím o printscreen, bez něj s tím nikdo nic neuděláme.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.