Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Má odpověď je ne."

Překlad:My answer is no.

před 3 roky

9 komentářů


Havlovska

proč no a ne not?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Vygooglil jsem tento článek: http://www.helpforenglish.cz/article/2010062901-anglicky-ne

Hlavní rozdíl je, že "not" je "větný zápor", který neguje celou větu a váže se většinou k nějakému slovesu. Zatímco "no" je prostě jenom "ne" a v článku píšou, že v angličtině patří do slovní kategorie, které v češtině zhruba odpovídají citoslovce. Doporučuju pročíst v článku.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

My answer is not. = Má odpověd není.

před 3 roky

blarne

Main answer ...nelze pouzit main misto my?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Nebudete vy nemcinar puvodne?

'Main' anglicky znamena 'hlavni'

před 3 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Německy se můj řekne mEin. Ale možná šlo spíš o anglické slovo "mine".

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Jo, to by mohlo. Ja mela naposledy nemcinu v roce 83 nebo tak nejak. :D

Mine nejde dat pred podstatne jmeno. 'It is my answer' to je moje odpoved, nebo 'the answer is mine' ta odpoved je moje. Kdyz privlastneni stoji samo, tak je to ta delsi verze u vsech osob, krome 'his', kde je jen jeden tvar. Kdyz pred podstatnym jmenem, ktere privlastnuje, tak je to ta kratsi verze.

před 3 roky

tynka2512

Když jsem napsala spravnou odpověď tak mi napsali ze to mám špatně ale jak tam psali jak to má být tak to bylo úplně stejne

před 2 roky

Nemesis_NaR

V takovém případě poprosím o printscreen, bez něj s tím nikdo nic neuděláme.

před 2 roky