Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hayır, bu pratik değil."

Çeviri:No, this is not convenient.

3 yıl önce

12 Yorum


rnDU2

No it is not practice neden kabul etmiyor

3 yıl önce

ObitoUchih886186

"Hayır,bu pratik degil." diyor,o diye bir şey yok ki bu yüzden 'This is' doğru cevap.

6 gün önce

egeaksakal

Aynen, kabul etmesi gerek

10 ay önce

Nesrinnal3

'No it is not practical' pratik kelimesi icin 3 tane kelime gösteriyor bunlar içinde practice yer almıyor

7 ay önce

rem378773

It is o demek, ama bu dediği için this is olması gerek

2 ay önce

ufukgenctu

Burada "that" de kabul edilmeliydi bence. İşaret sifati ile olan "bu" ile bir seye isaret ettigi anlasilmiyor. Bir de pratiklik icin, bir alet icin pekala this dersiniz ama bir yontem bit metod icin konusurken bizzat elinizle gostermediginiz, elinizle isaret etmediginiz surece bence that kullanilmali diye dusunuyorum.

3 yıl önce

gokcenstanbul

ingilizce sözlükte "practise" in fiil anlamlarında deneyim kazanma olarak yazıyor.

1 yıl önce

hhasrett

Tartışmıyorum, kendini düzelt diyorum. Böyle yazdım, ya İngilizceyi öğren, ya da ders vermeyi kesin.

no, this is not practice

1 yıl önce

sufi2008

No this not convenient neden olmuyor

1 yıl önce

egeaksakal

Cevap: (Çünkü this is not olması gerek):

10 ay önce

Kadkyl1985

Convenient kullanışlı değilmi ya pratik pratice dir yani

9 ay önce

guler942880

Eksik kelime

8 ay önce