1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He won everything."

"He won everything."

Fordítás:Mindent megnyert.

February 12, 2015

9 hozzászólás


narancs12

A win azt is jelenti,hogy:győz Szerintem az is jó,hogy Mindent legyőzött.Akkor nyer.Nem?


Abenhakan

A "win" alapvetően "nyer". A "győz" jelentés akkor lehetséges, ha nyerésről van szó. Valakit vagy valamit legyőzni az inkább "conquer", vagy "defeat":


vmarci21

Mindenben nyert?


KTibor7007

Mindig győzött??


SarlayKata

A mindig győzött miért nem jó?


thiam215428

"Mindent legyozott. " .. miert nem jo?


Zotya242

"Mindent legyőzött" nem lenne jó fordítás?


Zotya242

'Mindent legyőzött" nem jó?


Zotya242

"Mindent legyőzött" nem jó fordítás?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.