"My coat"

Переклад:Моє пальто

February 13, 2015

13 коментарів


wfce5

Я написав відповідно Моє пальто але мені зарахували помилку ,в чому причина?


Julia306575

Чому я написала все правильно, а написало що помилка??!!!!!!!


Oleksiy21

А у мене все добре на рахунок my coat.


girls494129

моє пальто англі My coat


Well398121

Я відповів на запитання правильно , але не зарахували!


Milana195080

Ви знущаєтесь я все правильно написала!!!!


shkrjab

А іще: "ПЛАЩ"


2iM

Я написала моєпальто правильно!


YuG737466

Чому коли я написала куртка замість пальто вийшло не правильно


Vira144686

Тому що куртка і пальто це два різні слова, і значення -_-


_small.monster_

Тому що куртка перекладається як Jacket, тому Coat не може бути куртка.


gcbB11

Еееееееееееееее я написала корова

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.