"My coat"

Переклад:Моє пальто

February 13, 2015

7 коментарів


pUpm12

В уроці coat переклали як плащ. Звідки я повинна знати слово плащ, якщо досі воно ніде не згадувалось? І за контекстом англійського тексту це теж не можна визначити


kiranomiss

Я правильно говорю це слово, а воно давай продовжимо


pUpm12

То нічого, зате ви будете говорити інші слова неправильно, а система визначить їх як правильні)


Vira144686

Як буде перекладатись "mine coat"?


Dianoya

Безглуздо. Десь так: "Моя, пальто".


Victoria_s309

в мене вибило помилку в сотий раз

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.