"Jeślioncięsłyszy?"

Tłumaczenie:If he hears you?

3 lata temu

7 komentarzy


JacekRoza

Czy aby na pewno jest to pytanie?

2 lata temu

ws_harry

Dlaczego you na końcu?

3 lata temu

olciawin

Dlatego że taka jest angielska gramatyka. Najpierw osoba(he) lub słówko pytające(tutaj If) potem czasownik (hears) I reszta zdania (you).

I tak powstaje zdanie:

  1. Słówko pytające

  2. Osoba

  3. Czasownik

  4. Ciąg dalszy zdania

Czyli:

  1. If

  2. he

  3. hears

  4. you?

Myślę, że pomogłam))

3 lata temu

nel344817

Dlaczego nie może być jak kolega napisał powyzej?

2 lata temu

MV005

Można zaczynać zdanie od "if"? Kiedyś słyszałem żeby tak nie robić.

1 rok temu

OskarMilo

Można zaczynać zdanie od "Więc...", to kłamstwo nauczycieli z klas 1-3. Tak samo jest ze słówkiem 'if'.

1 rok temu

Szymon407838

Dlaczego musi być you

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.