1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "This is evidence!"

"This is evidence!"

Переклад:Це доказ!

February 13, 2015

11 коментарів


Kirill_Mal

Чому не підходить "Це є доказ"?


TanyaGV

а чому перед словом evidence жодного артикля?


Constantinum

Слово evidence відноситься до незліченних іменників, тобто артикль a /an не додається, а за відсутнім контекстом the не поставлений.

З найліпшими побажаннями.


IrinaPidgorna

Тобто може бути варіант: "This is the evidence"?


Nordry

Може. Якщо йдеться про конкретний доказ.


A09v

Це є доказом.


_____httpb860631

чому не "ось свідчення"?


zMHe2

Чому evidence відноситься до незлічувальних ? Поки писала питання, зрозуміла ) доказ може бути коротким, а може і незкінченним .

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.