"Widziałeś to?"

Tłumaczenie:Have you seen this?

3 lata temu

4 komentarze


buskes76

.

5 miesięcy temu

gacek132

Dlaczego nie "Have you seen that?"

3 lata temu

jontar2

Ponieważ w tym czasie w pytaniu stawia się zamiast 'have' → 'did'.

Wtedy to również nie zmieniamy czasownika na drugą formę see→ saw, ponieważ właśnie 'did' nam robi za takie zaznaczenie czasu przeszłego

3 lata temu

netis7
netis7

Have you seen this jest OK, więc z that również powinno zaliczyć. Jeżeli nie zalicza należy zgłosić.

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.