"Ihavetostudy."

Tłumaczenie:Ja muszę studiować.

3 lata temu

5 komentarzy


Krzysko23

Nie bardzo rozumiem dlaczego nie może być "I must study" (zgłasza mi błąd), skoro must znaczy muszę, a have - mam?

1 rok temu

MariaFrasu

Czemu nie może być- Mam uczyć się (studiować)? To, że mam, to nie znaczy, że muszę!!! W takim razie- jak będzie, że "mam się uczyć (studiować)"???

3 lata temu

Nobiliti

'Have to' znaczy 'musieć' - więc: muszę się uczyć - to będzie - I have to study/learn.

3 lata temu

MariaFrasu

Dzięki:))

3 lata temu

LukaszFranczuk

Można to też tłumaczyć dosłownie bo na przykład "Do I have to take it" można tłumaczyć "Czy muszę to wiąć" lub "Czy mam to wziąć" :)

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.